קרוטונים בצ'יק

כדי להכין קרוטונים בצ'יק צריך:

קרוטונים ביתיים – הרבה יותר טעימים מאלה הקנויים

לחם ישן, חתוך לקוביות (אפשר להקפיא לחצי שעה לחיתוך קל יותר)
שמן זית
מלח גס
פטרוזיליה יבשה

מניחים הכל בקערה,
מכסים את הקערה בניילון נצמד ומנערים היטב עד שפרוסות הלחם מתובלות באופן אחיד
מפזרים בתבנית ע"ג נייר אפיה,
אופים ב 180 מעלות עד שמשחים (10-15 דקות)

בתיאבון

אולי נכין גם

חביתיות (פנקייק)

בכל זמן שהוא לא חורף גשום – חביתיות הן המאכל הרשמי שלנו בשבת בבוקר. זה יחס הכמויות, לפעמים אני מכינה

רוטב פסטה בסגנון נעה

רוטב פסטה בדיוק לפי ההוראות של נעה שלי, שהיתה אז בת 6 כדי להכין רוטב פסטה בסגנון נעה צריך: 1

חצילים מטוגנים

חצילים מטוגנים בבלילה – אני הכי אוהבת עם סלט חסה ברוטב לימון חצילים קלים מלח קמח ביצה שמן לטיגון קולפים

מרק בטטה וסילאן

מעט שמן זית 1 בצל, חתוך גס 5 שיני שום 1 ק"ג בטטות, קלופות וחתוכות לקוביות 2 ליטר מים רותחים